Choose language

Tietopankki

Ajankohtaiset artikkelit ja ladattavat materiaalit henkilöstöjohtamisen ja henkilöstön kehittämisen tueksi.
Näin onnistut SaaS-palvelun hankinnassa

Näin onnistut SaaS-palvelun hankinnassa

Huolellisesti laadittu tarjouspyyntö varmistaa SaaS-palvelujen ostamisen onnistumisen. Mitä asioita kilpailutuksessa ja sopimusehdoissa kannattaa ottaa huomioon? Laadimme avuksesi muistilistan, jonka avulla viet tietojärjestelmän ostoprosessin onnistuneesti maaliin.

Osaamisen kehittämisestä tukea organisaation muutostilanteisiin

Osaamisen kehittämisestä tukea organisaation muutostilanteisiin

Kunnissa ja hyvinvointialueilla on meneillään suuri murros: miten tuottaa laadukkaita palveluita ja täyttää velvoitteet niukkenevin resurssein, sekä miten pitää työntekijät ja korvata lähtevät uusilla tekijöillä? Oppaamme luettuasi tiedät, miten osaamisen hallinnan järjestelmät tukevat sekä täydentävät henkilöstöhallinnan työtä ja organisaation sujuvaa arkea.

HR-vuosikello

HR-vuosikello

HR-vuosikello on henkilöstöjohtamisen työkalu, jonka avulla kalenterisi pysyy järjestyksessä ja tärkeät työt tulevat hoidetuksi ajallaan.

Henkilöstö­tyytyväisyyskysely

Henkilöstö­tyytyväisyyskysely

Kaipaatko vinkkejä henkilöstötyytyväisyyskyselyn laadintaan? Kokosimme avuksesi listan kysymyksistä, jotka voit halutessasi kopioida suoraan käyttöösi.

Työajanseuranta­opas

Työajanseuranta­opas

Työajanseuranta on yksi läpinäkyvimmistä tavoista työssä jaksamisen seuraamiseen ja sitä kautta työhyvinvoinnin työkalu.

5 lääkärityön suunnittelun haastetta ja ratkaisua

5 lääkärityön suunnittelun haastetta ja ratkaisua

Työvuorosuunnittelussa manuaalisesta päivittämisestä ja excel-taulukoiden pyörittämisestä tulisi päästä pois. Kokosimme sinulle selkeän oppaan jossa käydään läpi lääkärityön suunnittelun haasteita ja ratkaisuja.

Pikaopas työvoiman hallintaan

Pikaopas työvoiman hallintaan

Kun automatisoit työvuorojen suunnittelun, säästät työvoimakustannuksissa, parannat henkilöstön viihtyvyyttä, vähennät sairauspoissaoloja ja reagoit paremmin poikkeustapauksiin ja asiakkaiden tarpeisiin.