Webinaari
Milloin yrityksesi tarvitsee HR-järjestelmän?
Ke 1.10.2025 klo 9-10


Milloin yrityksesi tarvitsee HR-järjestelmän?
Palkanmaksu on yksi yrityksen kriittisimmistä prosesseista, jonka on onnistuttava joka kerta. Silti moni HR-asiantuntija hallinnoi tietoja edelleen Excelissä ja siirtää niitä käsin, mikä lisää virheriskejä ja vie turhaan aikaa. Kun henkilöstö-, työsuhde- ja palkkatiedot siirtyvät automaattisesti palkanlaskentaan, vältetään virheet ja arki helpottuu huomattavasti.
Mutta milloin on oikea aika hankkia ensimmäinen HR-järjestelmä – ja mitä hyötyä on, kun se integroituu suoraan palkanlaskentaan?
Tule mukaan webinaariin 1.10.2025 klo 9–10, jossa Saima HR:n ja Netvisorin asiantuntijat näyttävät, miten manuaaliset prosessit voidaan korvata tehokkaalla HR-järjestelmän ja palkanlaskennan integraatiolla.
Webinaarissa opit:
- Milloin HR-järjestelmän hankinta oikeasti kannattaa
- Kuinka integraatio vähentää virheitä ja lisää varmuutta palkanmaksuun
- Näin Saima HR:n ja Netvisorin integraatio toimii käytännössä
Webinaari sopii HR-asiantuntijoille, taloushallinnon ammattilaisille ja yritysjohdolle, jotka harkitsevat ensimmäistä HR-järjestelmää tai haluavat yhdistää HR:n ja palkanlaskennan sujuvaksi kokonaisuudeksi.
👉 Ilmoittaudu nyt ja varmista sujuva palkanmaksu ja helpompi HR-työ! Kaikille ilmoittautuneille lähetetään sähköpostiin tallenne tilaisuuden jälkeen.
Ilmoittaudu mukaan lähettämällä lomake
Webinaarin puhujat
Jesse Vainio
Account Manager, Visma Aquila Oy

Ilona Wellner
Partner Manager, Netvisor Payroll
